„Luna”-Bianca Elena

 

Crescent Moon, Earthsine, Pleiades
Azi număr stelele din cer.
Da,sunt 1000 şi-ncă una,
Şi-o caut pe a mea şi sper,
Că azi am să zăresc şi Luna.
N-are nimic mai special,
Dar şti?Dacă nu ar fi ea
Nu ar mai fi nimic la fel,
Căci ea mereu e „steaua”mea.
Să-mi lumineze nopţile,
Atunci cand totu-i fermecat,
Să-mi ascundă în dimineţi
Tot ce în noapte am visat.
Îmi pierd privirea numărând,
Că mai arunc un ochi la Lună.
Şi-aşa pierd stelele pe rând
Caci unde fug nu au sa spună.

Lasă un răspuns

