„Crema de ciocolata”-Bianca Elena

ciocolata
Cand te vad ca vi ma topesc-inghetata,
Inghetata cu-alune si toping-ciocolata.
Te privesc si imi spui”n-o sa pleci niciodata”
Sunt captura ta vie si mereu devotata.
Altii cred ca iubirea se creaza indata.
Ei nu stiu cat de greu se pastreaza intacta,
Ei nu stiu sa priveasca iubirea-adevarata,
O iubire ca a noastra toata de ciocolata.

Ai promis c-o sa vi si-ai hotarat sa ramai.
Ai stiut c-acel loc putea fi al oricui.
Ai vrut sa stai jos si ti-ai aprins un cui
Si-ai umplut dintr-un foc inima cu parfumul lui.
Un suflet afundat de un urlet nebun,
O privire fara vreo cale de scapare acum,
Niste brate dornice sa te inhate oricum
Si o inima goala de sperante si fum.

Am amprenta ta vie,mi-ai lasat-o si mie.
Cunoscuta-s in lume dupa dragostea ta…
Pana si soarele stie,ca-n politie are
In arhive,la mine,numai amprenta ta.
O planeta intreaga este-a noastra,se vede-
Noi intoarcem pamantul dupa dulcele plac-
Daca spunem cuiva despre noi nu ne crede,
Nimeni n-o sa-nteleaga cat imi esti tu de drag…

Tu esti crema mea de ciocolata,
Tu esti prima pata de culoare.
Nu am sa te las sa pleci vreodata.
Fara tine magia mea dispare…
Tu esti crema de ciocolata,
Care-mi umple inima de culoare,
Cea mai dulce nebuna pata.
Fara tine gustul vietii mele moare…

 

Lasă un răspuns

